Historia pierścionków sięga antyku. Już w antycznym Egipcie wykonywano najstarsze pierścienie z kości czy żelaza. Jednakże prawdziwą rewolucją stały się pierścionki ze srebra, które odznaczały się wyjątkowym pięknem oraz odpornością
Kolczyki z kryształkami Swarovskiego to najpiękniejsza biżuteria w damskiej toaletce. Ich delikatny urok podbija serca dam w różnych rejonach świata i świadczy o niesamowitym zainteresowaniu biżuterią. Zobaczmy zatem jak przebiega
Cyrkonia jest stawiana wśród najczęściej stosowanych przez jubilerów syntetycznych kamieni. Oczywiście nie jest tak bez powodu – cyrkonia doskonale wygląda oraz jest naprawdę wytrzymała, a przy tym tańsza od prawdziwych
Kolczyki srebrne są najbardziej popularnym i najczęściej noszonym (nie tylko przez kobiety) dodatkiem. Swoją popularność zapewne zawdzięczają dużemu zróżnicowaniu wzorów, materiałów i sposobów noszenia. Kolczyki były noszone od zawsze i
Pierścionki z topazami to niebywale piękna biżuteria, która mieni się wykwintnym blaskiem. Jest fantastycznym prezentem urodzinowym albo podarunkiem z okazji rocznicy ślubu. Gdzie można nabyć najlepsze pierścionki z topazami i
Jakie minerały, kamienie czy kolory koralików najlepiej podkreślą brązową tęczówkę? W których brązowookiej będzie najbardziej do twarzy? Brązowe oczy to jednej z najczęściej spotykanych tęczówek na świecie. Ma je około
Czy wiesz, że różne długości naszyjników mają swoje własne specyficzne nazwy, które pomagają dobrać właściwą biżuterię na właściwą okazję? Dziś proponujemy krótki przewodnik po podstawowych długościach naszyjników, który przyda się
Dostałaś piękny pierścionek, ale po kilku miesiącach kamień nagle zrobił się matowy i pierścionek wcale nie wygląda już tak pięknie? Twoje ametystowe kolczyki wyglądają jak z plastiku a bransoletka jest
Kolczyki to nie tylko szlachetne minerały oraz inne materiały. Istotne są wszak nie tylko ich wzory, ale też walory praktyczne – kolczyki, jakich nie używa się komfortowo bez wątpienia nieczęsto
Mit 1. Kamienie syntetyczne to podróbki Jeden z najbardziej rozpowszechnionych mitów, który wziął się najprawdopodobniej z przeniesienia na grunt gemmologii marketingu. Słowo „podróbka” lub „falsyfikat” używane jest najczęściej w odniesieniu