Firmowe gadżety to jedna z najbardziej skutecznych metod budowania pozytywnego obrazu marki w oczach klientów i wspólników biznesowych. Szczególnie dobrze do tej funkcji nadają się dodatki, których używamy codziennie – zwłaszcza, jeżeli są faktycznie praktyczne. Dlatego właśnie sporo przedsiębiorstw reklamuje się przy pomocy długopisów, latarek czy notesów. Wśród gadżetów reklamowych coraz większe znaczenie zdobywają parasole z logo – to wszak sprzęt, którego chętnie używa większość osób. W dodatku parasole wywołują dobre skojarzenia – przeważnie te związane z ochroną i bezpieczeństwem.
Parasole reklamowe – doskonałe dla firm, których zadaniem jest zagwarantowanie klientom bezpieczeństwa
Jak wspomnęliśmy we wstępie, parasole kojarzymy najczęściej z protekcją przed opadami i wynikającym z tego uczuciem spokoju. Ciężko znaleźć bardziej pozytywne zestawienie. Klienci bądź wspólnicy, którzy otrzymają taki gadżet, na pewno docenią gest i wyrobią sobie pozytywne zdanie o promującej się firmie. Dlatego właśnie parasole reklamowe niezwykle dobrze sprawdzają się w marketingu podmiotów, których najważniejszą misją jest zagwarantowanie klientom ochrony przed różnymi czynnikami. Owszem, z ich pomocą promują się rozmaite marki, aczkolwiek zalecane są one przede wszystkim pośrednikom finansowym, ubezpieczycielom czy podmiotom świadczącym usługi medyczne.
Parasole reklamowe – jak dobrać najlepszy rodzaj do promocji?
By konsument lub kontrahent faktycznie był usatysfakcjonowany podarowanym parasolem, ten musi być bezawaryjny. Toteż wybierając parasole z logo firmowym trzeba zwrócić uwagę na głównie ich jakość i sposób składania. Ze względu na swobodę ich przenoszenia, wyśmienitym wyborem będą parasole teleskopowe, które bez trudu można schować nawet w małej torbie.