Torby z nadrukiem – idealny gadżet reklamowy

Przed markami, które wybierają się na targi lub planują event promocyjny, często pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy przygotować. Musi on nie tylko przyciągnąć uwagę ewentualnych klientów, ale również stanowić dla nich pewną wartość, żeby regularnie go wykorzystywali i w ten sposób wytworzyli więź z marką. Takim gadżetem jest właśnie torba z logo firmy.

Trwałość i inne atuty toreb z własnym nadrukiem

Przeglądając katalogi firm zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych łatwo zauważyć, że pod kategorią “torba” pojawia się sporo produktów. Są to miedzy innymi torby na zakupy – bodajże najpopularniejszy i najbardziej funkcjonalny gadżet promocyjny. Nadruk nazwy eventu czy logotypu na bawełnianych, jutowych i płóciennych torbach na ramię po prostu dobrze wygląda, a jednocześnie jest wystarczająco wytrzymały, aby przez długi czas zachować się na tkaninie. Następnym atutem takich toreb jest ich cena. Zależnie od nakładu zamówienia oraz typu torby, koszt zwykle rozpoczyna się od paru złotych za jedną sztukę. Logotypy nanosi również na torbach na laptopa bądź torbach konferencyjnych i termoizolacyjnych. Są to gadżety, które docenią między innymi organizatorzy popularnych konferencji oraz pokazów. Naturalnie, cena produktów tego rodzaju i nadruku na nich jest wtedy znacznie wyższa – dochodzi nawet do kilkudziesięciu złotych.

Co zamówić wraz z torbami na ramię?

Podmioty prowadzące działania promocyjne na ogół zamawiają więcej niż jeden rodzaj gadżetów. Powinny zatem złożyć zamówienie w hurtowni z gadżetami, która w swojej ofercie ma jeszcze przynajmniej kilkanaście innych artykułów promocyjnych do zadruku. Równolegle z torbami bawełnianymi warto zdecydować się m.in. na nadruk na koszulkach, kosmetyczkach czy pozostałych użytecznych artykułach z tkaniny lub uzupełnić zamówienie o tradycyjne gadżety reklamowe, jak ołówki, długopisy oraz smycze, które nadal są uwielbiane przez klientów.