Model wnętrza 3D a promocja firmy – czy to się opłaca?

Wszystko o wnętrzach firmy w Mapach Google.

Wnętrza 3D to najlepsza metoda na zaprezentowanie przyszłym klientom naszej powierzchni usługowej, biura czy nieruchomości, z których zamierzają korzystać. Dla wielu osób okazja do obejrzenia danego pomieszczenia przed podpisaniem umowy jest niesłychanie istotna, a my udostępniając taki wirtualny spacer z modelem 3D, możemy pomóc podjąć im pomyślną dla nas decyzję. Ale czym są modele 3D i spacer wirtualny? Jak można użyć taką wizualizację w biznesie i czy opłaca się to robić? Więcej informacji na ten temat przedstawiamy w dalszej części artykułu.

Jakie zastosowanie ma wirtualny spacer z wnętrzami 3D?

Wnętrza 3D to przygotowany na podstawie kilkunastu zdjęć model 3D danej nieruchomości, na którzy patrzymy niczym na “dom dla lalek”. W tego rodzaju modelu widoczny jest plan wszystkich lokali, a my możemy go przesuwać, przybliżać oraz skupiać się na konkretnych pomieszczeniach. Model udostępnia się użytkownikom w postaci interaktywnej, tym samym mają oni dostęp do kompletnej bryły nieruchomości oraz do wnętrz 3D. Niezależnie od opracowania samego rzutu i modelu wnętrza 3D, można także wybrać interaktywną wersję ze spacerem wirtualnym. To wariant cieszący się ogromną popularnością. Polega on na tym, że prócz przeglądania samego modelu 3D pomieszczeń, np. hotelu lub siedziby przedsiębiorstwa, możemy przenieść się pojedynczym kliknięciem myszki do dowolnego pomieszczenia, a następnie zabrać się za jego zwiedzanie od środka. Wirtualny spacer VR daje możliwość również przemieszczać się do innych wnętrz podobnie w rzeczywistym życiu.

Gdzie powinno się zamieścić model 3D?

Za pośrednictwem modeli 3D z wirtualnym spacerem możemy dokładnie pokazać odbiorcom dany budynek i jego wnętrza. Taką formę reklamy można użyć do prezentacji warsztatu, restauracji czy hotelu, jak również w prosty sposób pokazać rozległemu kręgowi zainteresowanych wygląd naszego przedsiębiorstwa “od środka”. Wnętrza 3D możemy także wykorzystać, jeśli sprzedajemy dom, by potencjalni klienci mogli rzetelnie przyjrzeć się nieruchomości.

Modele 3D wraz ze spacerem wirtualnym powinno się opracować z kilku przyczyna. Główny z nich to sposobność opublikowania ich w wizytówce Google Moja Firma, na naszej stronie firmowej lub udostępnianie ich w innych zalecanych miejscach. Wirtualny spacer z modelem 3D pozwala efektywniej nakłonić klientado skorzystania z naszych usług. Internauci, którzy poznają bliżej naszą firmę będą darzyć ją o wiele szerszym zaufaniem i zaczną postrzegać jako profesjonalną markę. Jest to także idealna metoda na zabłyśnięcie na tle konkurencji, ponieważ aktualnie – pomimo powszechnej dostępności tej technologii – większość firm jej nie wykorzystuje. Model wnętrza 3D można uzyskać szybko — wystarczy zlecić jego opracowanie zawodowemu fotografowi.

Adres:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google

Mob.: +48 510 750 291
E-mail: [email protected]