W czym może pomóc zewnętrzna agencja reklamowa?

Kliknij tutaj, aby uzyskać poradę fachowców z agencji marketingowej Kraków.

Akcje marketingowe powinny stanowić istotny element podnoszenia rozpoznawalności marki niezależnie od tego czy jesteśmy właścicielem sklepu, producentem czy usługodawcą. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mają finanse na organizację i utrzymanie własnych działów ds. marketingu, tymczasem mniejsze firmy, które sporadycznie przeprowadzają akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji marketingowych.

W czym pomoże Ci agencja marketingowa?

Agencja reklamowa to grupa kreatywnych osób z ogromnym doświadczeniem, mających wiele umiejętności z zakresu marketingu. Dzięki zatrudnieniu zawodowców znakomicie orientujących się zarówno w sferze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii promocyjnych w sieci (social media, klipy i animacje viralowe), jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom całościową obsługę. Młode marki mogą liczyć na stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i wzorami akcydensów (wizytówki, koperty oraz papier firmowy), a te które posiadają już własne logo mają pewność, iż zostanie ono odpowiednio zastosowane podczas projektowania materiałów promocyjnych – ulotek, stoisk targowych, billboardów bądź plakatów. Agencja reklamowa przygotuje również ciekawe, unikatowe artykuły na stronę www firmy, jak również zaplanuje schemat komunikacji z odbiorcami za pośrednictwem mediów społecznościowych, takich jak Instagram, Twitter i Facebook.

Do kogo adresowana jest oferta agencji reklamowej?

Oferta agencji marketingowej kierowana jest w głównej mierze do firm, które nie dysponują swoim działem promocji. Jednak nie znaczy to, iż to wyłączny model współpracy. Praca agencji w wielu przypadkach polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie zespołu ds. reklamy i marketingu. Jeśli więc nie ma on wprawy w przygotowaniu spotkań z klientami, konferencji czy targów, które na ogół wymagają drobiazgowego planowania, takie zadania może przejąć zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie zgranego oraz kompetentnego zespołu pracowników – wystarczy powierzyć jej opracowanie planu szkoleń albo organizację wyjazdu integracyjnego. Na rynku funkcjonują tysiące agencji marketingowych, należy jednakże decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do obszernego zespołu wykwalifikowanych profesjonalistów. Pozwala to na przekazanie wszelkich działań promocyjnych jednej agencji i tym samym większą kontrolę nad wizerunkiem firmy i integralnością kampanii.

Adres:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]