Zastanawiasz się, jak wybrać agencję SEO? Poznaj rady Google

Dowiedz się, jak zatrudnić agencję SEO na www.youtube.com.

Kiedy prowadzisz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, zapewne po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby pojawiała się ona pierwszej stronie wyników wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż współcześnie obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc zatrudnić dobrą agencję SEO? Rekomendujemy kierować się wskazówkami ekspertów.

Jak zatrudnić rzetelną agencję SEO? Google przygotowało o tym film

Nie da się ukryć, iż cały sektor usług SEO, to znaczy działań skupiających się na optymalizacji stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i bezustannie rozkwita praktycznie wyłącznie za dzięki Google. Pomimo obecności licznych opcji, jak np. Baidu, Yandex bądź Yahoo, wciąż najistotniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się być widocznym w sieci, powinien pracować na swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku usług, gdzie występuje silna konkurencja, na ogół jest to niełatwe bez konsultacji ze specami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których idea SEO jest czymś nowym, i opublikowało krótki kurs, jak zatrudnić rzetelną agencję SEO.

Czym zdaniem Google charakteryzuje się solidna firma SEO?

Pracownik Google z przeszło dziesięcioletnim stażem punkt po punkcie objaśnia, jak poznać rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech między innymi:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dowiedzenia się, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego firmy oraz kto stanowi jego najmocniejszą konkurencję,
  • zdolność oceny czasu i budżetu potrzebnego do zakończenia planowanych wdrożenia,
  • zapewnienie witrynie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • nieprzerwany monitoring kondycji strony i okresową analizę jej statystyk,
  • udzielenie witrynie opieki technicznej oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
  • dbałość o całościową widoczność strony www, a nie tylko pozycjonowanie w wyszukiwarce na określone słowa kluczowe.

Przedstawicielka Google zaznacza też, iż solidna agencja SEO w żadnym razie nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, nieraz dającym namacalne rezultaty zwykle po paru miesiącach pracy.